پارک بانوان ایجاد می شود
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

یعقوبیان با اشاره به وجود ۱۱ شهر نمونه گردشگری در كشور اظهار داشت: تخصیص اعتبارات خاص برای این شهرها، حضور مشاوران گردشگری در كنار مدیریت شهری، تلطیف فضای این شهرها همانند مناطق آزاد كه هم شئونات اسلامی در آن شهرها رعایت شود و هم وقتی كه توریست وارد این شهرها می شود از امنیت آن منطقه احساس آرامش كرده و از فضای خوب آن بتوانند استفاده كنند و همچنین طراحی لوگی خاصی كه هر گردشگر در هنگام ورود به این مناطق بداند كه وارد شهر نمونه گردشگری شده است ضرورت دارد.

وی، مشاركت مردمی در توسعه شهر نمونه گردشگری بسطام را ضروری دانست و خاطرنشان كرد: اگر اندیشه ها و ایده ها تجمیع شود، می توان از تمام جوانب به اهداف رسید.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینكه فعال کردن شورای محله ها را ضروری دانست و اضافه كرد: سعی شده است در تمام نقاط شهر، فعالیت شهرداری مشهود باشد.

برگزاری مراسم و جشن ها در شهر موضوع دیگری بود كه شهردار بسطام مطرح کرد و اظهار داشت: اگر پیشنهاداتی از طرف این مجموعه مثل مسابقه آشپزی محلی یا سفره های هفت سین باشد و یا اگر دیدگاه های بهتری مطرح شود كه باعث مشارکت عمومی شود، از آن استقبال می كنیم.

یعقوبیان با تاکید بر اینکه هرگونه انتقاد سازنده ای را با جان و دل می پذیریم، گفت: معتقدم تا انتقادی نباشد اصلاً سازندگی به وجود نمی آید.

وی احداث پارك ویژه بانوان را از جمله برنامه های ویژه شهرداری بسطام ذکر کرد و افزود: انتخاب مکان مناسب برای ایجاد این پارک را با مشارکت بانوان انجام خواهیم داد تا قدمهایی که برداشته می شود استاندارد و اصولی باشد و اگر هزینه ای از بیت المال می شود حداقل شرمنده خودمان نباشیم.

در این نشست هم اندیشی، بانوان به بیان دیدگاه ها، انتقادات و پیشنهادات خود در زمینه توسعه شهر نمونه گردشگری و مسائل شهری بسطام پرداختند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب